موفقیت پی‌اس‌جی در خلوت کردن ترکیبش؛ درآمد 135 میلیونی از شش مازاد

موفقیت پی‌اس‌جی در خلوت کردن ترکیبش؛ درآمد 135 میلیونی از شش مازاد

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود همه نگرانی هایی که در مورد رعایت نکردن قوانین فیرپلی مالی توسط پی اس جی وجود داشت اما پاریسی ها تابستان موفقی را در زمینه فروش بازیکنان داشتند.

به گزارش فوتبالی، نیمار با 90 میلیون یورو نقد و 30 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد از پی اس جی به الهلال پیوست تا به گران ترین فروش تاریخ پاریسی ها تبدیل شود. از طرفی پی اس جی توانست بیتشیابو محصول اکادمی خود را با 15 میلیون یورو به لایپزیش بفروشد و دیالو با مبلغی مشابه به العربی قطر پیوست.  ایکاردی با ده میلیون یورو راهی پی اس جی شد و پاردس و رناتو سانچز به صورت قرضی و با مجموع 5 میلیون یورو راهی رم شدند تا پی اس جی در فصلی که حسابی در تابستان ولخرجی کرده، با فروش بازیکنانش بتواند تراز مالی خود را مثبت کند. پی اس جی از سویی هنوز به درامدزایی از سیمونز امیدوار است. آنها این بازیکن را با شش میلیون یورو از آیندهوون برگرداندند اما روی درآمدزایی از فروش قرضی او حساب می کنند.

اوگارته با 60 و دمبله با 50 میلیون یورو گران ترین خریدهای تابستانی پی اس جی بوده اند و این باشگاه توانسته لوکاس هرناندز را با 40 و کانگ این لی را با 22 میلیون یورو بخرد.تناس، اشکرینیار، آسنسیو و اندور هم به صورت رایگان توسط پاریسی ها جذب شده اند تا پی اس جی در این تابستان با احتساب سیمونز مجموعا 178 میلیون یورو برای بازار نقل و انتقالات خرج کرده باشد که با توجه به درآمدزایی از بازار، اوضاع چندان بدی را هم ندارند. گونسالو راموس هم قرضی با بند خرید راهی پاریس شده است.

4125