رولکس هدیه گرفتن فابینیو از طرفدار الاتحاد

رولکس هدیه گرفتن فابینیو از طرفدار الاتحاد

پایگاه خبری فوتبالی – فابینیو پس از نمایش خوبش برای تیم الاتحاد، توسط یکی از طرفداران این تیم ساعت رولکس هدیه گرفت.

به گزارش فوتبالی، ویدیویی از لحظه خروج فابینیو از ورزشگاه منتشر شده که طی آن این بازیکن برزیلی توسط یکی از طرفداران الاتحاد متوفق می‌شود. طرفدار عربستانی در نهایت ساعت رولکسی را به فابینیو هدیه می‌دهد. فابینیو با چهره ای خندان این هدیه را قبول کرد اما پس از اینکه به مسیر خود ادامه داد این ساعت گران قیمت از دستش به زمین افتاد. او ساعت را از روی زمین برداشت و پس بررسی سالم بودن آن، از طرفدار الاتحادی تشکر کرد و به راه خود ادامه داد.

یکی از طرفداران در توییتر ودر اینباره به شوخی نوشته بود:" فابینیو به خاطر خوب بازی کردن، از یک طرفدار رولکس کادو گرفت... ما نمی‌توانیم با سعودی‌ها رقابت کنیم."

دیگری نیز نوشته بود:" کار باشگاه لیورپول تمام است. دیگر نمی‌شود بازیکن جدید خرید. ما قادر نیستیم که با آن‌ها رقابت کنیم."

فابینیو تنها لیورپولی حاضر در لیگ عربستان نیست و حالا در کنار هندرسون، مانه و همینطور استیون جرارد که هدایت تیم الاتفاق را بر عهده دارد، در این لیگ حضور دارد. 

هیچ کس گمان نمی‌کرد فابینیو که یکی از ارکان اصلی دوران درخشان لیورپول کلوپ بود، حالا در لیگ عربستان توپ بزند اما طی یک سال اخیر سعودی‌ها به کلی معادلات را برهم زدند و رونالدو با انتقالش به النصر به نوعی آغاز کننده این جریان بود.

2102