پیش بازی ذوب آهن – سپاهان/ جنگ نابرابر همشهری‌ها

پیش بازی ذوب آهن – سپاهان/ جنگ نابرابر همشهری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم لیگ برتر شاهد برگزاری دربی اصفهان خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوم لیگ برتر، اولین دربی فصل را اصفهانی‌ها برگزار می‌کنند. شهرآورد نصف جهان شاید به جهت حجم متفاوت سر و صدای دو تیم آنطور که باید رنگ و بوی شهرآورد تهران را ندارد اما همیشه زیر پوست خود حواشی عجیبی داشته است که هر از گاهی خودش را نشان می‌دهد. به عنوان مثال جالب است بدانید ذوبی‌ها که در میزبانی سال گذشته خود با قیمت گذاری عجیب بلیت بازی برای هواداران سپاهان خبرساز شدند، برای بازی فردا هم اعلام کرده‌اند فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر را به طلایی پوشان اختصاص خواهند داد تا اینگونه اعتراض حریف همشهری خود را به دنبال داشته باشند.
البته که بضاعت فنی سپاهان و ذوب آهن با یکدیگر قابل قیاس نیست اما ورود بازیکنان این دو تیم به زمین مسابقه برای تداوم بردهای فصل خود مهمترین انگیزه آنان در دربی عصر چهارشنبه خواهد بود.

* شرایط متفاوت دو تیم
ذوب آهن در حالی میزبان این بازی است که این فصل شرایط مساعدی ندارد. مدیرعامل و سرمربی و بسیاری از  بازیکنان این تیم تغییر کرده‌اند و این مساله کار شاگردان محمد ربیعی برای تقابل با سپاهانی که کادر فنی و بازیکنانش حفظ و حتی تقویت شده را حسابی سخت خواهد کرد.

* نتیجه هفته گذشته
در هفته اول مسابقات ذوب آهن در انزلی مقابل ملوان به پیروزی دو بر یک رسید. آن هم در حالی که تیم میزبان بعد از گل به خودی محمدحسین اکبرمنادی خیلی زود به بازی برگشت اما کمتر از پنج دقیقه بعد از آنکه کار به تساوی کشیده شد، گل عرفان معصومی زمینه پیروزی ذوب آهن را رقم زد.
سپاهان هم در خانه آتش بازی به راه انداخت و در یک بازی دیدنی مقابل تراکتور پر ستاره و مدعی با نتیجه سه بر یک پیروز شد تا از همین ابتدای کار برای مدعیان قهرمانی خط و نشان جدی بکشد.

چهارشنبه 25 مرداد 1402
هفته دوم لیگ برتر
ذوب آهن - سپاهان ساعت 21:00


6442