پیش بازی مس رفسنجان – نساجی/ کاندیدای جنجالی‌ترین بازی هفته

پیش بازی مس رفسنجان – نساجی/ کاندیدای جنجالی‌ترین بازی هفته

پایگاه خبری فوتبالی- قرار گرفتن ساکت الهامی و مهدی رحمتی در مقابل یکدیگر می‌تواند اتفاق جذاب هفته دوم لیگ برتر باشد.

به گزارش فوتبالی، دومین هفته لیگ برتر در حالی فردا پیگیری خواهد شد که اگر کنش‌های احتمالی مربیان روی نیمکت را در نظر بگیریم احتمالا باید از تقابل مس رفسنجان و نساجی به عنوان کاندیدای جنجالی‌ترین بازی یاد کنیم چرا که نشستن ساکت الهامی و سید مهدی رحمتی روی نیمکت میزبان و میهمان این مسابقه، انگیزه‌های زیادی را برای هر یک از طرفین ایجاد می‌کند.
الهامی که با نساجی سابقه تقابل با مهدی رحمتی در فینال جام حذفی و البته شکست دادن او و قهرمانی تیم مازندرانی را در کارنامه دارد، بعد از جدایی از این تیم قطعا بدش نمی‌آید که بار دیگر خودی نشان دهد. در عوض رحمتی که – البته به دلیل محرومیت انضباطی روی نیمکت نساجی نیست – از بازی خانگی هفته اول نتیجه لازم را نگرفت تا به دنبال جبران مافات مقابل ساکت الهامی باشد.

* ماموریت ویژه
نساجی مازندران به لطف برنامه ریزی فصول اخیرش و رسیدن به لیگ قهرمانان، به دنبال آن است تا نگاه‌ها به خودش را عوض کند و سطح اهداف و فعالیتش را نسبت به گذشته به طور جدی ارتقا دهد. به همین دلیل ماموریت آنها ظاهر شدن در حد مدعیان و کسب جایگاه مناسب در بین تیم‌های نیمه بالای جدول است. قطعا چنین ماموریتی می‌طلبد که شاگردان رحمتی در برابر دیگر تیم‌های جنگ سهمیه مثل مس رفسنجان به چیزی جز پیروزی فکر نکنند.

* نتیجه هفته گذشته
امیر طاهر در دقیقه 30 بازی با پیکان اولین گل فصل خودش و تیمش را زد اما این گل در دقیقه 84 پاسخ داده شد تا سه امتیاز شیرین خانگی از چنگ شاگردان رحمتی بپرد.
مس رفسنجان هم در بازی خارج از خانه توانست بازی بهتری نسبت به هوادار ارائه دهد اما از موقعیت‌هایش استفاده لازم را نکرد و با وجود 10 نفره شدن به تساوی بدون گل رسید.

چهارشنبه 25 مرداد 1402
هفته دوم لیگ برتر
مس رفسنجان - نساجی ساعت 20:00


6442