کاپیتان سابق رئال مادرید در یک قدمی گالاتاسرای

کاپیتان سابق رئال مادرید در یک قدمی گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی - گالاتاسرای به پروژه جاه طلبانه خود برای تقویت ترکیبش ادامه می دهد.

به گزارش فوتبالی، تیم ترکیه ای پس از نهایی کردن خرید ایکاردی، جذب ویلفرد زاها به عنوان یکی از ستارگان لیگ انگلیس و خرید دمیربی و آنخلینیو، دو ستاره سرشناس لیگ  آلمان حالا به دنبال خرید یکی از اسطوره های فوتبال دنیا هستند.

باشگاه ترکیه ای یک ماه است که شرایط خرید سرجیو راموس را دنبال می کند و سایت ترکیه ای "فاناتیک" گزارش داده است که این مدافع با پیشنهاد دو ساله با دستمزد سالانه 5.5 میلیون یورو در گالاتاسرای مواجه شده است. باشگاه ترکیه ای به دنبال حضور و موفقیت در لیگ قهرمانان است و در نظر دارند که یکی از بهترین مدافعان سالهای اخیر فوتبال دنیا را به خدمت بگیرند. 

گالاتاسرای امید زیادی دارد تا خرید راموس را هر چه زودتر نهایی کند. این بازیکن پیشنهادهای مالی بهتری از عربستان و آمریکا دارد اما با حضور در گالاتاسرای همچنان این شانس را خواهد داشت تا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. راموس در دو سال اخیر در پی اس جی حضور داشت که در فصل اولش به علت مصدومیت موفق نبود و در فصل دومش شرایط خوبی نداشت.

راموس در فصل گذشته در پی اس جی 45 بازی داشت و بیش از سه هزار دقیقه بازی کرد و در سن 37 سالگی به نظر می رسد که همچنان شرایط بدنی خوبی دارد.

4125