رسمی؛ رونمایی آرسنال از خرید جدیدش

رسمی؛ رونمایی آرسنال از خرید جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - خائومه مونل، وکیل داوید رایا تصویری در صفحه اینستاگرام خود با این دروازه بان اسپانیایی منتشر کرد که پیراهن تمرینی توپچی ها را به تن دارد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال دقایقی بعد از آن، انتقال قرضی رایا را تایید کرد تا این دروازه بان به جدیدترین خرید توپچی ها تبدیل شود هر چند که رایا از همین حالا به تمرینات آرتتا ملحق شده است و با تیم تمرین می کند.

داوید رایا به صورت قرضی با بند خرید از برنتفورد به آرسنال ملحق می شود. دروازه بان ملی پوش اسپانیا بدین ترتیب با آرون رمسدیل برای حضور در  ترکیب توپجی ها رقابت خواهد کرد. آرسنال برای خرید قرضی این بازیکن، سه میلیون پوند به برنتفورد می پردازد که می تواند در تابستان آینده با پرداخت 27 میلیون پوند دیگر، قرارداد این بازیکن را به حالت قطعی در بیاورد.

رایا فقط یک  سال دیگر با برنتفورد قرارداد داشت اما تصمیم گرفت که قراردادش را با این تیم تمدید کند و به صورت قرضی راهی آرسنال شود. این دروازه بان 27 ساله روز چهارشنبه با اعضای باشگاه برنتفورد وداع کرد و دیروز نیز تست پزشکی آرسنال را پشت سر گذاشته و  انتقالش به تیم آرتتا نیز امروز رسمی شد تا دوران جدیدی را زیر نظر مربی هموطن خود داشته باشد.

4125