سه نامزد توپ طلای 2015 که دیگر در فوتبال اروپا نیستند

سه نامزد توپ طلای 2015 که دیگر در فوتبال اروپا نیستند

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که یک نسل فوتبالی به طور کامل در فوتبال اروپا به پایان رسیده است و نسل جدیدی روی کار آمده است.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان تیم های عربستانی فعالیت زیادی داشتند و ستاره های زیادی را جذب کردند. آن ها اکنون در آستانه جذب نیمار جونیور هم هستند. نیمار قرار است راهی الهلال عربستان شود و این انتقال به زودی رسمی می شود.

کریستیانو رونالدو در زمستان گذشته تصمیم گرفت که منچستر یونایتد را ترک کند و راهی النصر عربستان شد. کریس رونالدو با رفتنش به فوتبال عربستان موجب شد تا بازیکنان زیادی در این تابستان به تیم های عربستانی بپیوندند.

از سوی دیگر لیونل مسی هم با تمام شدن فصل 2022/23 قراردادش با پاری سن ژرمن تمام شد و تصمیم گرفت که فوتبال اروپا را ترک کند. مسی فوتبال آمریکا را انتخاب کرد و راهی تیم اینتر میامی شد.

لیونل مسی، نیمار جونیور و کریستیانو رونالدو سه نامزد و کاندیدای جایزه توپ طلا در سال 2015 میلادی بودند. در آن سال لیونل مسی جایزه توپ طلا را به دست آورد. بارسلونا در فصل 2014/15 فاتح سه گانه شده بود و این قضیه موجب شد تا لئو مسی بتواند توپ طلا را ببرد و نیمار هم در جمع نامزد ها حضور داشته باشد.

1471