صحبت‌های تن هاگ پس از پیروزی شیاطین سرخ

صحبت‌های تن هاگ پس از پیروزی شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی منچستریونایتد پس از پایان بازی مقابل ولورهمپتون، راجع به عملکرد میسون مونت و آندره اونانا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، دو شنبه شب تیم های منچستریونایتد و ولورهمپتون از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شیاطین سرخ با ضربه سر رافائل واران به پیروزی یک بر صفر رسیدند و توانست 3 امتیاز را به دست بیاورند. در این بازی آندره اونانا سنگربان 48 میلیون پوندی عملکرد بسیار خوبی داشت و چندین بار توانست دروازه یونایتد را نجات دهد، اما میسون مونت، ستاره سابق چلسی فقط 30 لمس توپ در طول 68 دقیقه حضورش در زمین داشت و در نهایت با کریستین اریکسن تعویض شد. 

تن هاگ در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "اونانا سیوهای خیلی خوبی داشت. او بسیار آرام بود و به نظرم عملکردش در بازی اول، تحسین برانگیز بود. خوشبختانه داور آن صحنه را پنالتی نگرفت و البته خودم معتقد هستم که اصلاً خطای پنالتی نبود."

"از بازی مونت نیز راضی هستم و او توانست دستورات ما را در زمین پیاده کند. ما از بازیکنان می خواهیم که وظایف خود را در زمین انجام دهند و به نظرم کار مونت، حرف نداشت."

4416