خارجی‌های تراکتور طلسم ادینیو‌ را می‌شکنند؟

خارجی‌های تراکتور طلسم ادینیو‌ را می‌شکنند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوسیانو ادینیو آخرین بازیکن خارجی تراکتور است که توانست حدود ۹ سال پیش دروازه پرسپولیس را باز کند.

به گزارش فوتبالی، لوسیانو ادینیو را باید یکی از محبوب‌ترین و در عین حال موفق‌ترین خارجی‌هایی نامید که پای به فوتبال ایران گذاشته است. مهاجم قهار برزیلی که با پیراهن تراکتور حتی توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را هم از آن خود کند.

اما از آن‌جایی که این هفته بازی تراکتور و پرسپولیس برگزار خواهد شد، نگاهی به گلزنان این مسابقه حساس مشخص می‌کند که خارجی‌های تیم محبوب تبریزی، مدت‌هاست که نتوانسته‌اند دروازه حریف سرخ تهرانی را بگشایند.

باوجود اینکه تراکتور خارجی‌های سرشناسی در مدت اخیر داشته ولی همگی در باز کردن قفل دروازه تیم سرخ پایتخت ناموفق بوده‌اند تا این ادینیو باشد که آخرین بار در ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ موفق به انجام دادن این کار با باز کردن دروازه سوشا مکانی، شده باشد. مسابقه‌ای که تراکتور توانست با نتیجه سه بر یک بر تیم تحت امر علی دایی غلبه کند.

حال باید منتظر ماند و دید خارجی‌های سرشناس این فصل تراکتور موفق به شکستن رکورد ادینیو خواهند شد یا خیر؟ باتوجه به محرومیت صفا هادی عراقی، سه بازیکن خارجی دیگر تراکتور یعنی ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین و آلوارو خیمنز شانس انجام این مهم را خواهند داشت.

1997