پیش بازی پیکان – گل گهر/ اولین دوئل رسول با یونایی‌ها

پیش بازی پیکان – گل گهر/ اولین دوئل رسول با یونایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- هفته دوم لیگ برتر با مصاف شاگردان خطیبی و اوزونیدیس آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر در حالی از فردا سه شنبه 24 مرداد آغاز می‌شود که باز هم تیم پیکان یک پای اولین بازی هفته است. بر اساس برنامه اعلام شده، از ساعت 19 خودروسازان در ورزشگاه پاس قوامین میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. دیداری که در آن رسول خطیبی به دنبال تجربه اولین برد در فصل جدید است و در سمت مقابل مارینوس اوزونیدیس احتمالا قصد دارد یک پیروزی دیگر را جشن بگیرد.

* اتفاق ویژه
رسول خطیبی که برای فصل جدید به عنوان جانشین مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان نشسته است برای اولین مرتبه در دوران مربیگری خود، دوئل با یک همتای یونایی را تجربه خواهد کرد. او تا به امروز هیچوقت با مربیان یونایی در شرایط رقابت قرار نگرفته و باید دید در اولین مصافش به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

* نتیجه هفته گذشته
پیکان در بازی افتتاحیه لیگ بیست و سوم توانست در قائمشهر یک امتیاز از نساجی بگیرد تا شروعی قابل قبول در فصل جدید رقم بزند. امیر طاهر زننده تنها گل پیکان در تساوی یک بر یک این تیم بود.
گل گهر اما در هفته اول نه فقط رقیبش که همه را غافلگیر کرد. آنها با گلهای احمدرضا زنده روح، علی اصغر عاشوری و علیرضا علیزاده یک برد قاطع مقابل فولاد رقم زدند و خود را در قامت مدعی معرفی کردند.

سه شنبه 24 مرداد 1402
هفته دوم لیگ برتر
پیکان – گل گهر ساعت 19

6442