نظر کلوپ در مورد ولخرجی‌های تمام‌نشدنی چلسی

نظر کلوپ در مورد ولخرجی‌های تمام‌نشدنی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن  کلوپ سرمربی لیورپول به شایعه تمایل چلسی به کایسدو و رومئو لاویا واکنش نشان داد و به ولخرجی های تیم لندنی در بازار نقل و انتقالات کنایه زد. 

به گزارش فوتبالی، گفته می شود که لاویا برای انتقال به لیورپول با 60 میلیون پوند به توافق رسیده است هر چند که چلسی به شدت به این بازیکن و کایسدو علاقمند بود. چلسی با جذب قریب الوقوع کایسدو، این بازیکن را به گران ترین بازیکن تاریخ لیگ انگلیس تبدیل خواهد کرد چرا که برای خرید این بازیکن اکوادوری مبلغ 15+100 میلیون پوند خواهند پرداخت. 

کایسدو مورد توجه لیورپول نیز قرار داشت و حتی کلوپ هفته گذشته گفته بود که برای خرید وی به توافق رسیده اند اما به نظر می رسد که این بازیکن راهی استمفوردبریج خواهد شد. 

در حالی که هنوز آینده لاویا و کایسدو به صورت قطعی مشخص نشده است، کلوپ در مورد این زوج در کنفرانس مطبوعاتی مورد پرسش قرار گرفت. خبرنگار گفت::" شمار زیادی از هواداران چلسی و لیورپول پیش از بازی در مورد نقل و انتقالاتی نظیر کایسدو و لاویا صحبت می کردند و به نظر می رسد که هر دو تیم به خرید آنها علاقمند هستند.  آیا دوست دارید که چیزی را به هواداران در مورد احتمال رخ دادن یا عدم رخ دادن این انتقال ها بگویید؟"

یورگن کلوپ کمی بعد جواب داد؟دوربین کجاست؟ نه، نمی توانم چیزی بگویم! سرمربی چلسی خریدهای جدید را می خواهد و معمولا به خواشته اش می رسد. چیزی برای گفتن در این باره ندارم، متاسفم!"

4125