همه چیز بر وفق مراد یحیی؛ سرلک به سفارت بلغارستان رفت

همه چیز بر وفق مراد یحیی؛ سرلک به سفارت بلغارستان رفت

پایگاه خبری فوتبالی – همان طور که قابل پیش‌بینی بود مشکل میلاد سرلک حل شده و او می‌تواند پرسپولیس را در ادامه مسابقات لیگ همراهی کند. 

به گزارش فوتبالی، سرلک قبل از شروع لیگ دچار مشکل بزرگی شده بود. او باید خودش را در تاریخ اول شهریور به حوزه نظام وظیفه معرفی می‌کرد تا به خدمت سربازی اعزام شود.

تنها راه جلوگیری از سرباز شدن سرلک، این بود که دوباره به تیم ملی دعوت شود. در دوره پیش فصل و همین هفته اول لیگ اتفاقاتی افتاد که شانس سرلک را برای ملی‌پوش شدن بالا برد. هر چند او قبل از این اتفاقات هم شانس زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی داشت. 

قبل از شروع فصل امید نورافکن که در سپاهان هم در دفاع چپ بازی می‌کند و هم در هافبک دفاعی مصدوم شد. محمد کریمی دیگر هافبک دفاعی سپاهان که او در لیست 50 نفره ملی‌پوشان حضور دارد در بازی هفته اول مقابل تراکتور مصدوم شد.

هر دو نفر بیش از 3 هفته نمی‌توانند تمرین کنند و این یعنی نمی‌توانند در اردوی تیم ملی حاضر باشند. سعید مهدی هافبک استقلال که برای تورنمنت کافا به تیم ملی دعوت شده بود هم فعلا تیم ندارد! 

همه این اتفاقات به صورت عجیبی همزمان رخ داد تا دعوت سرلک به تیم ملی قطعی به نظر برسد. امروز در سفارت بلغارستان حاضر شد تا پیگیر دریافت ویزای بلغارستان باشد. همان طور که می‌دانید تیم ملی روز 16 شهریور یک بازی تدارکاتی با تیم ملی بلغارستان خواهد داشت.  

اگر سرلک در لیست نهایی تیم ملی برای این بازی قرار بگیرد، مشکلی برای ادامه حضور در پرسپولیس نخواهد داشت. این اتفاق به احتمال زیاد رخ می‌دهد و سرلک با توجه به حضور در لیست تیم ملی، دیگر الزامی به معرفی خودش به پادگان نخواهد داشت.

1359