از کفش طلاهای اروپایی تا کفش طلایی که رونالدو در النصر برد

از کفش طلاهای اروپایی تا کفش طلایی که رونالدو در النصر برد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به تازگی یک جایزه کفش طلا را به کلکسیون خود اضافه کرد که البته این جایزه کفش طلا با کفش طلا های قبلی کریستیانو رونالدو قابل مقایسه نیست.

به گزارش فوتبالی، رقابت های جام باشگاه های عرب به اتمام رسید و در نهایت النصر عربستان در این رقابت ها به قهرمانی رسید. کریستیانو رونالدو در این بازی ها موفق شد شش گل به ثمر برساند و آقای گل تورنمنت جام باشگاه های عرب شود.

پس از به پایان رسیدن تورنمنت و قهرمان شدن النصر عربستان، نوبت به جوایز انفرادی رسید و رونالدو جایزه کفش طلای تورنمنت را از آن خود کرد.

کریستیانو رونالدو قبلا در اروپا چهار بار کفش طلا برده است. کفش طلا های اروپایی رونالدو با آقای گل شدن او در لیگ به دست آمده اند. به این معنا که رونالدو بهترین گلزن لیگ در میان لیگ های معتبر اروپایی بوده است.

رونالدو در فصل 2007/08 به همراه منچستر یونایتد و در فصل های 2010/11، 2013/14 و 2014/15 به همراه رئال مادرید، فاتح جایزه کفش طلای اروپا شده است.

برخی ها رونالدو را به خاطر جایزه کفش طلایش در جام باشگاه های عرب سوژه کرده اند اما برخی دیگر هم معتقدند که او در 38 سالگی همچنان روی فرم و آماده است که می تواند آقای گل یک تورنمنت شود و جایزه کفش طلا را فتح کند.

1470