سرباز شریف با پیراهن پرسپولیس به پرشورها رسید

سرباز شریف با پیراهن پرسپولیس به پرشورها رسید

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع راست کنونی پرسپولیس از جمله بازیکنانی است که در زمان حضورش در تبریز، طرفداران نسبتا زیادی روی سکوها داشت.

به گزارش فوتبالی، پیدا کردن بازیکنی که پس از بازی در تراکتور به پرسپولیس پیوسته و همچنان بین پرشورها محبوب باشد، چندان کار ساده‌ای نیست. تی‌تی‌ها که با سرخابی‌های پایتخت کری فوتبالی زیادی دارند، معمولا بازیکنان سابق خود در لباس قرمز حریف را نمی‌پسندند.

برای اثبات این ادعا می‌توان به جنجال‌های بازی نیمه تمام دو تیم اشاره کرد که تراکتوری‌ها بیش از همه با امید عالیشاه و سعید آقایی درگیر بودند، دو بازیکنی که سابقه بازی در تبریز را هم در کارنامه خود داشتند و حتی تبعات این بازی جنجالی، دامن آقایی را در بازگشت دوباره به شهر خودی هم گرفته است!

بنا به حکم‌ کمیته انضباطی بازی دو تیم در فصل گذشته در تبریز بدون حضور تماشاگر برگزار شد ولی به نظر می‌رسد حتی اگر تماشاگران هم به ورزشگاه می‌رفتند، دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست پرسپولیسی‌ها روز چندان پرحاشیه‌ای را سپری نمی‌کرد.

دانیال که از جمله آخرین سربازان تراکتور نظامی بود و حتی یک سال از دوران خدمت سربازی خود را هم در تراکتور خصوصی گذراند، در زمان حضور خود در تبریز بسیار مورد توجه پرشورها قرار داشت و حتی لقب "سرباز شریف" را هم دریافت کرده بود.

اسماعیلی‌فر به عنوان یک مدافع راست برای تی‌تی‌ها گل‌های به یاد ماندنی و زیبایی هم به ثمر رسانده بود که از جمله آن‌ها می‌توان به سوپرگل این مدافع در دقایق پایانی به سپاهان و یا حتی گل تساوی ‌بخش تراکتور در تبریز به پرسپولیس اشاره کرد که دانیال با شوتی زیبا دروازه هم‌تیمی کنونی‌اش علیرضا بیرانوند را گشود.

حال دانیال در دومین فصل حضور خود در پرسپولیس باید در یک بازی باتماشاگر در تبریز مقابل تراکتور قرار بگیرد. دیداری که باتوجه به شخصیت آرام اسماعیلی‌فر و خاطرات خوب گذشته به نظر نمی‌رسد تنشی بین وی و پرشورها ایجاد کند.

جالب اینکه مدافع پرسپولیس در صورت اینکه بتواند با پیراهن پرسپولیس هم دروازه تراکتور را باز کند، به دومین بازیکنی تبدیل خواهد شد که سابقه گلزنی به هر دو تیم با پیراهن دیگری را دارد. تا به حال صرفا سیدمهدی سیدصالحی موفق به انجام چنین کاری شده است.

1997