بازگشت عالیشاه به یادگار پس از بازی فوق جنجالی

بازگشت عالیشاه به یادگار پس از بازی فوق جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی - امید عالیشاه پس از بازی فوق جنجالی تراکتور و پرسپولیس که نیمه تمام ماند، باید دوباره مقابل هواداران تراکتور در تبریز بازی کند.

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه را باید یکی از جنجالی‌ترین بازیکنان مسابقه عجیب و غریب نیمه تمام تراکتور - پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم نامید. بازیکنی که همراه با سعید آقایی مدافع کنونی تراکتور روز پرچالشی را در ورزشگاه یادگار امام سپری کردند و پس از مسابقه مورد شکایت باشگاه تراکتور قرار گرفته و‌ البته توسط کمیته انضباطی هم محروم شدند.

کاپیتان پرسپولیس پس از مسابقه توسط مدیران تراکتور یکی از عوامل اصلی ایجاد تنش در ورزشگاه معرفی شد و تراکتوری‌ها مدعی بودند وی حرکت ناشایستی انجام داده که از دیدن تصاویر آن‌ خجالت می‌کشند! هم‌چنین مدیران تیم تبریزی از عالیشاه بابت پرتاب سنگ به سکوها گلایه داشتند و مدعی بودند وی در بازی با ماشین‌سازی هم سابقه شوت کردن توپ به سمت سکوها را داراست.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید امید عالیشاه که به خاطر اتفاقات این بازی مورد غضب شدید تی‌تی‌ها قرار گرفت و حتی معاون وقت فرهنگی تراکتور درخواست محرومیت مادام‌العمر وی را داشت، سابقه بازی با پیراهن تراکتور را هم در کارنامه دارد و دوران سربازی خود را در تراکتور نظامی گذرانده است.

البته دوران خدمت عالیشاه در تبریز هم بی‌حاشیه نبوده است! کاپیتان پرسپولیس در نیم فصل لیگ شانزدهم تصمیم گرفت همراه با احمد نوراللهی به عنوان بازیکن سرباز به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی بپیوندد و پس از ارسال دفترچه خدمتی خود و حضور در تمرین تی‌تی‌ها، خبر محرومیت تراکتور از نقل‌وانتقالات مخابره شد و این دو بازیکن پرسپولیسی نتوانستند تیم جدید خود را همراهی کنند.

عالیشاه همچنین در یک بازی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با پیراهن تراکتور خیلی زود مصدوم شده و‌ نتوانست به مسابقه ادامه دهد تا توسط پرشورها به کم‌کاری متهم شود. تی‌تی‌ها در فصل مذکور بابت حضور عالیشاه در یک برنامه تلویزیونی برای تحلیل مسابقه دربی درحالی که وی عضوی از تراکتور بود هم به شدت برافروخته شدند.

حال کاپیتان پرسپولیس باید با کوله‌باری از حواشی و تنش‌های قدیمی و جدید و پس از اتمام محرومیت حضور تماشاگران در بازی‌های تراکتور - پرسپولیس به ورزشگاه یادگار امام بازگردد و باید دید این‌بار رویارویی وی با تی‌تی‌ها چه سرانجامی خواهد داشت.

1997