خوشحالی مدافع رئال مادرید بابت بستن بازوبند کاپیتانی

خوشحالی مدافع رئال مادرید بابت بستن بازوبند کاپیتانی

پایگاه خبری فوتبالی - دنی کارواخال مدافع رئال مادرید از اینکه بازوبند کاپیتانی این تیم را در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو بسته، بسیار خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب تیم های اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید در ورزشگاه سن مامس از اولین هفته رقابت های لالیگا مقابل هم به میدان رفتند که در نهایت شاگردان کارلو آنچلوتی توانستند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند. در این دیدار دنی کارواخال در غیاب ناچو فرناندز، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. 

او درباره این موضوع گفت: "خیلی خوشحالم که اولین بازی رسمی ام به عنوان کاپیتان این باشگاه بزرگ را تجربه کردم. همیشه آرزو داشتم که کاپیتان بزرگ ترین باشگاه دنیا شوم. چه روز فوق العاده ای بود و هر کسی که مرا می شناسد، می داند که این بازوبند چه معنایی برایم دارد."

"پیروزی 2-0؟ به نظرم نتیجه عادلانه ای بود. تیم از نظر دفاعی فوق العاده بود، اما در نیمه دوم، حریف به ما فشار آورد و چند موقعیت خطرناک خلق کرد. در کل، لیگ را با پیروزی شروع کردیم و این مسئله مهمی است. پیش فصل به ما کمک کرد که از نظر فیزیکی آماده شویم. تیم در فاز هجومی و دفاعی خیلی خوب بود و امیدوارم بتوانیم به روند خودمان ادامه دهیم."

4416