نظر مدیر لیگ عربستان در مورد جذب امباپه و کین در آینده

نظر مدیر لیگ عربستان در مورد جذب امباپه و کین در آینده

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل امنالو رییس لیگ عربستان گفت که این لیگ می خواهد همه ستارگان بزرگ دنیا را داشته باشد و طولی نخواهد کشید تا همه بازیکنان خارق العاده دنیا راهی این لیگ شوند.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان، شمار زیادی از ستارگان سرشناس فوتبال اروپا راهی لیگ عربستان شدند. امنالو بازیکن اسبق فوتبال نیجریه که قبلا مدیر ورزشی چلسی و موناکو هم بوده، گفته است که باشگاه های این کشور در اینده هم به جذب ستارگان سرشناس ادامه خواهند داد.  وی اظهار داشت :" دوست دارم که کیلیان امباپه را داشته باشیم. دوست دارم که هری کین را در این جا داشته باشیم. این لیگ باید همه بازیکنان بزرگ را در اختیار داشته باشد و این چیزی است که باید در قلب این استراتژی باشد. تا چند سال دیگر، لیگ عربستان فقط متعلق به بازیکنان استثنایی خواهد بود.  این لیگ برای انهایی خواهد بود که در اوج فوتبالشان هستند چرا که فقط 18 باشگاه داریم و هر باشگاه فقط می تواند هشت بازیکن غیر عربستانی را داشته باشد. ما از منابع خود استفاده خواهیم کرد تا ساختار مناسبی را ایجاد کنیم تا بازیکنانی به این جا بیایند که در اوج دوران فوتبالشان هستند."

بازیکن اسبق تیم ملی نیجریه بیان کرد:" من این مسئولیت را دارم که برخی از بازیکنان ملی پوش را به  لیگ عربستان بیاورم. من این مسئولیت را دارم تا با باشگاه های مختلف در زمینه تقویت ترکیبشان کار کنم. به تیم ها توصیه خواهم داد و به آنها کمک خواهم کرد."

4125