فوتبال ساحلى، غريبه اى در ميان فوتبال و فوتسال زنان/ باز هم برگزاری متمرکز!

فوتبال ساحلى، غريبه اى در ميان فوتبال و فوتسال زنان/ باز هم برگزاری متمرکز!

پايگاه خبرى فوتبالى- فوتبال ساحلى زنان، اين روزها شرايط سختى را مى گذراند هرچند كه گفته مى شود قرار است به زودى ليگ برتر فوتبال ساحلی بانوان هم شروع شود.

به گزارش فوتبالى، سال ٨٨ بود كه قرار شد ليگ فوتبال ساحلى زنان راه اندازی شود. این ماجرا با جنجالهایی هم روبرو شد اما شباهت پوشش فوتبال ساحلی به فوتبال چمنی و فوتسال باعث شد تا مشکلی برای تشکیل تیم ملی فوتبال ساحلی و البته تشکیل لیگ برتر فوتبال ساحلی زانان پیش نیاید. 

در هر حال از همان ابتدا هم توجهى به اين رشته نمى شد، اما بازیکنانی که در فوتبال ساحلی بانوان فعالیت می کردند، امیدوار بودند شرایط بهتر شود.

اما این اتفاق نمی افتاد چون هنوز تشکیل تیم ملی فوتبال ساحلی جا نیفتاده بود. تشکیل نشدن تیم ملی فوتبال ساحلی، نبود اسپانسر، نامنظم بودن لیگ برتر فوتبال ساحلی و همچنین دستمزدهای بسیار پایین باعث شد که فعالان این رشته اصلا به سمت و سوی تیمداری نروند. 

شنیده شده که ليگ برتر فوتبال ساحلی امسال هم مثل سال قبل با حضور ٦ تيم و به صورت متمركز برگزار خواهد شد. هرچند كه گلاره ناظمى مسئول برگزارى اين مسابقات، وعده برگزارى ليگ دوره اى را داده بود اما این وعده هم عملى نشد.

به هر حال قرار است از اواسط شهريور ماه، ليگ برتر فوتبال ساحلى آغاز شود و تا قبل از شروع ليگ فوتسال پايان يابد.

6001