پسر دروازه بان سابق منچستر یونایتد گزینه جانشینی کپا در چلسی

پسر دروازه بان سابق منچستر یونایتد گزینه جانشینی کپا در چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی پس از توافق کپا برای انتقال قرضی به رئال مادرید، در حال بررسی احتمال جذب کسپر اشمایکل است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به جدایی مندی در اوایل تابستان و حالا جدایی قریب الوقوع کپا، چیزی شبیه دومینو درباره گزینه‌های دروازه بانی چلسی در حال رخ دادن است. رئال مادرید با توجه به مصدومیت شدید کورتوا از ناحیه زانو، به شدت به جذب یک دروازه بان جدید احتایج دارد و در نتیجه این نیاز، به جذب کوتاه مدت کپا آریزابالاگا، سنگربان اسپانیایی چلسی روی آورده است. 

چلسی به تازگی با مبلغ 25 میلیون پوند، روبرت سانچز را از برایتون به خدمت گرفت و حالا به نظر می‌رسد او در بازی امروز مقابل لیورپول، مستقیما به چارچوب دروازه چلسی راه خواهد یافت. آبی‌ها به یک دروازه بان دیگر نیز نیاز خواهند داشت و به نقل از گاردین، این تیم علاقه خود را به سمت دروازه بان نامی لیگ جزیره روی آورده است. اشمایکل در حال حاضر در در نیس فرانسه به سر می‌برد؛ او پس از حدود یک دهه حضور در لستر سیتی، پس از کسب عناوین قهرمانی لیگ برتر انگلیس و جام حذفی، سال گذشته روباه‌ها را ترک کرد.

ستاره دانمارکی در اولین فصل حضورش در نیس، 46 بار درون چارچوب دروازه این تیم قرار گرفت اما طبق گزارش‌های منابع فرانسوی، این تیم مایل است تا با توجه به اشمایکل اجازه خروج دهد.

2102