استقبال اسطوره انگلیسی از پیوستن کین به بایرن مونیخ

استقبال اسطوره انگلیسی از پیوستن کین به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - آلن شیرر اسطوره انگلیسی باشگاه نیوکاسل از رفتن هری کین به باشگاه بایرن مونیخ استقبال کرد و به نظرش کار درستی انجام داده است. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره روز گذشته داستان هری کین در تاتنهام به پایان رسید. علیرغم تلاش های دنیل لوی برای نگه داشتن کین در لندن، بایرن مونیخ توانست کاپیتان تیم ملی انگلیس را با رقم 100 میلیون پوند به خدمت بگیرد. هری کین فاصله چندان زیادی با رکورد افسانه ای آلن شیرر نداشت، اما تصمیم گرفت تا به تیمی برود که شانس برنده شدن جام داشته باشد، چون کین در دوران حضورش در تاتنهام، موفق به فتح هیچ جامی نشد.

به نقل از اسکای اسپورتس، شیرر راجع به انتقال کین به آلمان گفت: "فکر می کنم هری کین تصمیم درستی گرفته است. او یک سال از قراردادش باقی مانده بود و حالا به یک باشگاه بزرگی پیوسته که شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد. او قرار است زیر نظر مربی بسیار باهوشی همچون توماس توخل کار کند و همچنین بایرن بازیکنان باکیفیت زیادی در ترکیبش دارد. او شایسته فتح چند جام است. کسی از آینده خبر ندارد. او می تواند 2 الی 3 فصل در بایرن باشد و سپس برای زدن رکورد من به لیگ برتر انگلیس برگردد."

4416