بوسه رونالدو به کاپ قهرمانی جام باشگاه‌های عرب (عکس)

بوسه رونالدو به کاپ قهرمانی جام باشگاه‌های عرب (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان با پیروزی دو بر یک مقابل الهلال عربستان در رقابت های جام باشگاه های عرب به قهرمانی رسید و کریستیانو رونالدو به این ترتیب اولین قهرمانی خود را در باشگاه النصر عربستان تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در زمستان گذشته بود که تصمیم گرفت منچستر یونایتد و به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کند و راهی تیم النصر عربستان شود. اکنون رونالدو در این تابستان اولین قهرمانی خود را در النصر عربستان به دست آورده است و قهرمان جام باشگاه های عرب شده است.

رونالدو در رقابت های جام باشگاه های عرب موفق شد شش گل به ثمر برساند و آقای گل این تورنمنت شد. کریستیانو رونالدو در جشن قهرمانی النصری ها در رقابت های جام باشگاه های عرب، بر کاپ قهرمانی بوسه زد و به این ترتیب خوشحال خود را بروز داد.

این جام، سی و پنجمین جام دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو بود. از سوی دیگر اولین جام رونالدو در فوتبال آسیا هم به حساب می آید و باید دید که رونالدو به همراه النصر عربستان دیگر چه جام هایی می تواند به دست بیاورد. لیگ عربستان به تازگی شروع شده است. فصل جدید این لیگ ستاره هایی مثل بنزما و فیرمینو را در خودش دارد.

1470