اولین قهرمانی رونالدو در النصر؛ دبل ستاره پرتغالی در شب بازگشت النصر مقابل الهلال

اولین قهرمانی رونالدو در النصر؛ دبل ستاره پرتغالی در شب بازگشت النصر مقابل الهلال

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال رقابت های جام باشگاه های عرب، النصر و الهلال به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر عربستان موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و قهرمان این دوره از رقابت های جام باشگاه های عرب شود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این فینال درخشش ویژه ای داشت و نقش اصلی را در پیروزی النصر در این بازی و قهرمانی در جام باشگاه های عرب بازی کرد. در این بازی گل اول را الهلالی ها در دقیقه 51 توسط میشل روی پاس مالکوم به ثمر رساندند. پس از آن النصر در دقیقه 71 بازی با اخراج عبدالله الامری 10 نفره شد و کار برایش سخت تر شد. کریستیانو رونالدو از این جا بود که درخشش خود را شروع کرد.

رونالدو در دقیقه 74 بازی گل اول النصر را به ثمر رساند و بازی را یک بر یک مساوی کرد. پس از تساوی یک بر یک، بازی به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه، کریستیانو رونالدو در دقیقه 98 گل دوم را برای النصر زد و به این ترتیب با نتیجه دو بر یک، النصری ها الهلال را شکست دادنند و قهرمان رقابت های جام باشگاه های عرب شدند.

رونالدو در این بازی در دقیقه 115 مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. رونالدو اکنون اولین قهرمانی خود را به همراه النصر عربستان به دست آورده است.

تماشای خلاصه بازی النصر 2-1 الهلال

1470