کاپیتان جدید تاتنهام مشخص شد

کاپیتان جدید تاتنهام مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - هیونگ مین سون، کاپیتان جدید تاتنهام خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، هوگو لوریس کاپیتان سابق تاتنهام پس از یازده سال از این تیم جدا می شود و هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز راهی بایرن مونیخ شد. حالا آنژه پوستکوگلو سرمربی جدید تاتنهام تصمیم گرفته است که بازوبند کاپیتانی را در اختیار سون قرار بدهد.

سون 31 ساله تجربه خوبی در زمینه کاپیتانی در تیم ملی کره جنوبی دارد چرا که در تیم ملی کشورش 111 بازی داشته است. جیمز مدیسون  یکی از خریدهای تابستانی قرار است که در کنار کریستین رومرو نقش کاپیتان دوم و سوم را داشته باشند. در حقیقت تاتنهام امیدوار است که این سه نفر بتوانند به عنوان نمادهای تیم جدید به هواداران روحیه بدهند.

هری کین بالاخره پس از سالها تلاش برای ترک تاتنهام توانست تیم انگلیسی را ترک کند و با انتقالی صد میلیون یورویی راهی بایرن مونیخ شد.  پوستکوگلو بدین ترتیب نشان داد که حساب ویژه ای روی سون برای آینده تیمش باز کرده است. مربی تاتنهام در مورد این بازیکن گفته بود:" به جلو نگاه می کنم تا دوران خوبی را با سون داشته باشیم. فکر می کنم که قدرت رهبری خوبی در تیم داشته باشد. او با همه دسته های بازیکنان در رختکن رابطه خوبی دارد و در رختکن تیم خیلی محبوب است."

4125