عکس؛ تونل وحشت بازیکنان بایرن مونیخ برای هری کین

عکس؛ تونل وحشت بازیکنان بایرن مونیخ برای هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ با یک سال تاخیر، جانشین لواندوفسکی  را پیدا کرد و هری کین، مهاجم انگلیسی را با 100 میلیون یورو  به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، کین که سالها برای ترک تاتنهام تلاش می کرد، در نهایت قید تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ لیگ انگلیس را زد و بالاخره در بایرن مونیخ این فرصت را دارد تا جامها را ببرد. در حقیقت یکی از دلایل اصلی جدایی کین این بود که در تیمی باشد که برای کسب جامها تلاش کند و به نظر می رسد که در بایرن مونیخ این فرصت را به دست می آورد. باواریایی ها این شانس را دارند تا در سوپرجام آلمان مقابل لایپزیش پیروز شوند و بدین ترتیب کین می تواند در اولین بازی خود در پیراهن بایرن مونیخ اولین جامش را هم ببرد. بایرن سال گذشته لواندوفسکی را از دست داد که در یک سال اخیر، خلاء یک مهاجم ششدانگ به خوبی در این تیم حس می شد و انتظار می رود که کین بتواند این مشکل را حل کند.

هری کین امروز اولین تمرینش را با بایرن مونیخ داشت که بازیکنان بایرن مونیخ به سنت معمول، برای او تونل وحشت  راه انداختند تا پس از آن که به صورت شوخی چند مشت و لگد و چک از بازیکنان خورد، از تونل خارج شود و به هم تیمی های جدیدش ملحق شود!

4125