بازیکن مازاد پی‌اس‌جی راهی قطر می‌شود

بازیکن مازاد پی‌اس‌جی راهی قطر می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله سه هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، پی اس جی باید روی خروج مازادهایش کار کند.

به گزارش فوتبالی، عبدو دیالو بازیکن پی اس جی با العربی قطر به توافق رسیده است و با قراردادی چهار ساله راهی این لیگ می شود تا به دوران ناکام حضورش در پاریسی خاتمه ببخشد. 

بازیکن سابق دورتموند در روزهای اخیر از لیست مازادهای پی اس جی خارج شده بود و به تمرینات انریکه برگشته بود. مصدومیت نونو مندس و نیاز پی اس جی به دفاع چپ باعث شده بود تا دیالو به ماندن امیدوار شود اما در نهایت انریکه به این مدافع اعلام کرد که روی او حساب نمی کند.

دیالو بدین ترتیب راهی قطر می شود، کشوری که در سالهای اخیر رابطه خوبی با سنگال پیدا کرده است. در حقیقت قطری ها یک بنیاد خیریه در داکار تاسیس کرده اند تا به بازیکنان و دانش آموزان نوجوان کمک کنند و بازیهای دوستانه ای را برای بهبود روابط دو کشور برگزار کنند. با رفتن دیالو، پی اس جی در روزهای آینده به دنبال خرید در پست دفاع چپ خواهد بود. انریکه به دنبال خرید ذخیره برای نونو مندس است که روی برنات نیز حساب نمی کند.

دیالو در سال 2019 با 32 میلیون یورو از دورتموند راهی پی اس جی شده بود اما هرگز در پاریس موفق نبود و مصدومیت های پرشمارش باعث شده بود تا دوران موفقی در تیم فرانسوی نداشته باشد.

4125