صعود اینتر میامی به نیمه نهایی لیگز کاپ با گلزنی دوباره مسی

صعود اینتر میامی به نیمه نهایی لیگز کاپ با گلزنی دوباره مسی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی و شارلوت در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگز کاپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی برسد و به مرحله بعدی رقابت ها که مرحله نیمه نهایی است راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لیونل مسی باز هم گلزنی کرد. به نظر می رسد که نوار گلزنی لئو مسی به این زودی ها قرار نیست پاره شود. مسی در چهار بازی قبلی اینتر میامی گلزنی کرده بود و اکنون با گلزنی مقابل شارلوت در پنج بازی اخیر تیمش گلزنی کرده است. لیونل مسی گل چهارم تیمش را مقابل شارلوت به ثمر رساند.

در این بازی گل های اینتر میامی را مارتینز در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی، رابرت تیلور در دقیقه 32 و لئو مسی در دقیقه 86 به ثمر رساندند. گل سوم اینتر میامی در این دیدار یک گل به خودی بود که بازیکنان شارلوت به خودشان زدند.

اکنون لئو مسی فاصله زیادی با قهرمانی در رقابت های لیگز کاپ به همراه اینتر میامی ندارد و به مرحله نیمه نهایی رسیده است. اگر اینتر میامی در رقابت های لیگز کاپ به قهرمانی برسد، لئو مسی خیلی زود اولین جام خود را به همراه تیم جدیدش به دست خواهد آورد.

تماشای خلاصه بازی اینتر میامی 4-0 شارلوت

1470