نفس راحت منچستری‌ها، فرد راهی فنرباغچه می‌شود

نفس راحت منچستری‌ها، فرد راهی فنرباغچه می‌شود

پایگاه فوتبالی – منچستر یونایتد اعلام کرد که برای فروش فرد با فنرباغچه به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، هافبک برزیلی پس از شرکت در تست‌های پزشکی تیم ترکیه‌ای و تکمیل قراردادش با این تیم، به دوران پنج ساله حضورش در اولدترافورد پایان می‌دهد. منچستر یونایتد حدود 13 میلیون پوند از فروش او به دست خواهد آورد.

باشگاه منچستر یونایتد روز جمعه با انتشار بیانیه ای در اینباره نوشت:" منچستر یونایتد می‌تواند تایید کند که با تیم فنرباغجه برای انتقال فرد به توافق رسیده است. این بازیکن برزیلی قرار است پس از انجام تست‌های پزشکی، رسیدن به توافقات شخصی و دریافت مجوز بین المللی برای این انتقال، به لیگ ترکیه نقل مکان کند.

شماره 17 ما، روز شنبه به استانبول سفر خواهد کرد تا تست‌های پزشکی اش را پشت سر بگذارد. این بازیکن 30 ساله خاطرات خوب زیادی از زمان حضورش در اولدترافورد به جا می‌گذارد، جایی که بسیار محبوب بوده است، چه به عنوان یک شخص یا یک بازیکن. در حالی که در انتظار تایید شدن نهایی این انتقال هستیم، همه اعضای باشگاه مایلند تا برای او بهترین‌ها را در آینده آرزو کنند." 

طی هفته های اخیر اخبار زیادی از علاقه یونایتد برای فروش فرد و فن د بیک برای آماده سازی شرایط جهت جذب سوفیان آمرابات از فیورنتینا، منتشر شده است و حالا پس از اینکه ورود به نظر رفتنی شده است، صحبت‌های این باشگاه با رئال سوسیداد برای فروش دونی فن د بیک ادامه دارد.

2102