واکنش اسطوره منچسترسیتی به تقابل با گواردیولا در هفته اول

واکنش اسطوره منچسترسیتی به تقابل با گواردیولا در هفته اول

پایگاه خبری فوتبالی - وینسنت کمپانی سرمربی برنلی بابت تقابل با منچسترسیتی در هفته اول لیگ برتر انگلیس بسیار هیجان زده است. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران، هفته اول رقابت های لیگ برتر انگلیس میان دو تیم برنلی و منچسترسیتی استارت می خورد. منچسترسیتی فصل گذشته با شایستگی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید و برنلی با هدایت وینسنت کمپانی که برای سالیان دراز، کاپیتان سیتیزن ها بود، توانست به لیگ برتر صعود کند و حالا در هفته اول لیگ برتر باید در مقابل هم تیمی های سابقش قرار بگیرد.

حالا کمپانی در کنفرانس خبری پیش از بازی راجع به این تقابل گفت: "خیلی هیجان زده هستم. مقابل یک تیم قدرتمند بازی داریم که سرشار از بازیکنان بااستعداد و باکیفیت است و خیلی از آن ها را می شناسم. این بازی، بهترین چیزی بود که می خواستم. می خواهم بازیکنان به ترس خود غلبه کنند و با کمک هواداران برای پیروز شدن بجنگند."

اسطوره منچسترسیتی در ادامه افزود: "تمرینات پیش فصل خوبی داشتیم. بله، ما خیلی لاکچری کار نکردیم و بازیکنان گران قیمت جذب نکردیم، اما من یک ایده برای تیمم داشتم و حالا می خواهم آن ایده را پیاده کنم. امیدوارم بتوانیم به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم و فصل خوبی داشته باشیم. همه چیز برای یک فصل هیجان انگیز مهیا است."

4416