عکس؛ آخرین تمرین مسی پیش از رویارویی با شارلوت

عکس؛ آخرین تمرین مسی پیش از رویارویی با شارلوت

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی قرار است در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگز کاپ از ساعت چهار بامداد فردا ( شنبه 21 مردادماه ) به مصاف تیم شارلوت برود و باید دید که شاگردان تاتا مارتینو در این بازی چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در بازی های قبلی اینتر میامی در رقابت های لیگز کاپ عملکرد بسیار خوبی داشته است و با گلزنی های خود کمک زیادی به صعود اینتر میامی تا این مرحله از رقابت ها کرده است.

این بازی قرار است در ورزشگاه خانگی تیم اینتر میامی یعنی ورزشگاه DRV PNK برگزار شود و به این ترتیب یاران مسی پس از یک دیدار خارج از خانه اکنون دوباره در خانه بازی خواهند داشت.

مسی یک روند گلزنی خوب در اینتر میامی داشته است. او در تمامی چهار بازی خود برای تیم آمریکایی موفق به گلزنی شده است. در حقیقت لیونل مسی در بازی مقابل کروز آزول، آتلانتا یونایتد، اورلاندو سیتی و اف سی دالاس موفق شده است دروازه رقیب را باز کند و نشان داده که صرفا برای گذراندن وقت به آمریکا نیامده است و همچنان روی فرم است.

مسی که آلبا و بوسکتس را هم در کنار خود در اینتر میامی دارد، در تمرینات این تیم با روحیه ای بالا حضور پیدا کرده است و باید دید که عملکردش مقابل شارلوت به چه شکل خواهد بود.

1471