پیام واضح امباپه برای پاری سن ژرمن: من جایی نمی‌روم

پیام واضح امباپه برای پاری سن ژرمن: من جایی نمی‌روم

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه به پاری سن ژرمن گفته است که هیچ قصدی برای ترک این باشگاه در تابستان ندارد.

به گزارش فوتبالی، این بدان معنی است که قهرمان جام جهانی و یکی از بهترین بازیکنان جهان، با توجه به اینکه پی اس جی او را تحریم کرده است، ممکن است سال آینده را برای هیچ تیمی توپ نزند. قرارداد امباپه تابستان آینده به پایان می‌رسد و علی رغم اینکه امکان تمدید این قرارداد را داشت، به باشگاه اطلاع داده است که قصدی برای تمدید آن ندارد. در نتیجه پاری سن ژرمن می‌خواهد او را در همین تابستان به فروش برساند تا در تابستان آینده این ستاره فرانسوی را در تابستان 2024 به صورت رایگان از دست ندهد اما مشکل این است که امباپه پیش‌تر برای پیوستن به رئال مادرید در تابستان آینده و با اتمام قراردادش، با این تیم به توافق رسیده است.

به واسطه این موضوع، قهرمان لوشامپیونه در حال بررسی گزینه‌های کوتاه مدت خود بوده تا با انتقال قرضی ستاره 24 ساله خود، مبلغی را به دست آورد و بخشی از حقوق پرداختی به او را به تیم بعدی واگذار کند.

به نقل از اسکای اسپورتس، امباپه یکبار و برای همیشه این موضوع را برای پاری سن ژرمن روشن کرده است که نمی‌خواهد در این تابستان باشگاه را ترک کند اما با این وجود، موضع تیم پاریسی تغییر نکرده است و مصمم است تا با ادامه کنار گذاشتن او، از این بازیکن درس عبرتی برای دیگران بسازد و ثابت کند که هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست.

2102