دشمن وینیسیوس، گزینه جدید بارسلونا در پست دفاع راست

دشمن وینیسیوس، گزینه جدید بارسلونا در پست دفاع راست

پایگاه خبری فوتبالی - پابلو مافئو 26 ساله به یکی از گزینه های اصلی بارسلونا برای خرید در پست دفاع راست تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، آس گزارش داده است که مدیران بارسلونا در نظر دارند که این بازیکن را برای تقویت ترکیبشان به خدمت بگیرند. مافئو به عنوان گزینه ای مقرون به صرفه می تواند مشکلات بارسا در پست دفاع راست را حل کند چرا که به نسبت گزینه هایی نظیر خوان فویث و ژائو کانسلو بسیار ارزان تر است و از سویی تجربه بیشتری نسبت به ایوان فرسندا از وایادولید دارد.

ژاوی هرناندز به دنبال دفاع راستی است که قابلیت های دفاعی خوبی را داشته باشد چرا که آلخاندرو بالده در سمت چپ، کاملا هجومی است و سرمربی بارسا ترجیح می دهد که با داشتن گزینه ای تدافعی تر در سمت راست، بتواند در تیمش تعادل ایجاد کند.

ویارئال برای فروش فویث خواستار 54 میلیون یورو شد و از سویی بارسا برای انتقال قرضی کانسلو از سیتی دچار مشکلات زیادی شده است و به همین خاطر مافئو به گزینه جدید بارسا تبدیل شده است.  قیمت مافئو بین شش تا هشت میلیون یورو تخمین زده می شود. 

مافئو تخصص ویژه ای در مهار بازیکنان تکنیکی دارد و در گذشته حسابی روی اعصاب وینیسیوس جونیور و لیونل مسی راه رفته است.  این بازیکن در مایورکا فقط سالی 500 هزار یورو دستمزد می گیرد که بارسا از این حیث هم مشکلی برای پرداخت دستمزدش نخواهد داشت.

4125