رضایی: حضور تماشاگران در مسابقات باعث زیبایی ورزش می‌شود

رضایی: حضور تماشاگران در مسابقات باعث زیبایی ورزش می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: باید زیرساخت‌های حضور تماشاچیان چه خانم‌ها و چه آقایان فراهم شود چون اساسا حضور تماشاچی در مسابقات در کنار ایجاد هیجان و شور باعث زیبایی ورزش می‌شود.

به گزارش فوتبالی، علی رضایی با اشاره به آغاز بازی‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: هیجان مسابقه ورزشی به حضور تماشاچی با تعصب و وفادار است؛ پس باید زیرساخت‌های حضور تماشاچیان چه خانم‌ها و چه آقایان فراهم شود چون اساسا حضور تماشاچی در مسابقات در کنار ایجاد هیجان و شور باعث زیبایی ورزش می‌شود.

وی با بیان این‌که زیبایی مسابقات فوتبال با حضور تماشاچی دو چندان می‌شود تصریح کرد: می‌توان با فرهنگ سازی به راحتی حضور زنان در ورزشگاه‌ها را به یک کار روتین تبدیل کرد و زنان همچون آقایان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کرده و تماشاچی باشد. البته که باید چارچوب‌ها و مسائل کشورمان هم رعایت شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور ما اسلامی است و مردمی متدین و اصیل دارد؛ طبیعتا یک فرد اصیل رفتاری انجام نمی‌دهد که سوال برانگیز باشد؛ پس اگر هدف تماشای فوتبال است مشکلی برای حضور آقایان و بانوان در ورزشگاه‌ها نیست، اما اگر هدف انجام رفتارهای نابهنجار باشد بحث دیگری است، طبیعتا وقتی خانم‌ها و آقایان در ورزشگاه به عنوان تماشاچی حضور پیدا می‌کنند باید رفتارهای مناسب هم داشته باشند، پس لازم است زیرساخت‌ها برای حضور بانوان فراهم شود.

1999