شماره هفت جدید بارسلونا خاطرات داوید ویا را زنده می‌کند؟

شماره هفت جدید بارسلونا خاطرات داوید ویا را زنده می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - با جدا شدن عثمان دمبله از بارسلونا و رفتن او به پاری سن ژرمن، پیراهن شماره هفت بارسلونا هم خالی شد و این پیراهن به فران تورس، مهاجم اسپانیایی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، شاید یکی از معروف ترین شماره هفت هایی که بارسلونا داشته است، داوید ویا باشد. داوید ویا دوران طولانی مدتی در بارسلونا نداشت اما عملکرد بسیار خوبی در سال های حضورش در جمع آبی و اناری پوشان داشت. داوید ویا در سال 2010 بود که از والنسیا جدا شد و به بارسلونا پیوست. در آن زمان پپ گواردیولا سرمربی بارسلونا بود. داوید در فصل اول حضورش در بارسلونا که فصل 2010/11 بود عملکرد بسیار خوبی داشت و به همراه آبی و اناری پوشان قهرمان لالیگا و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. داوید ویا در ال کلاسیکو برای بارسا گلزنی کرد. او همچنین در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2011 در بازی بارسلونا و منچستر یونایتد که با پیروزی سه بر یک بارسا همراه شد، گل سوم آبی و اناری پوشان را به ثمر رساند.

داوید ویا در فصل دوم حضورش در بارسلونا قهرمان کوپا دل ری شد و فصل سوم حضورش در بارسلونا بار دیگر قهرمان رقابت های لالیگا شد. ویا در نهایت در تابستان 2013 بارسلونا را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد.

1470