شکار نقل و انتقالاتی آرسنال با تنها 3 میلیون پوند!

شکار نقل و انتقالاتی آرسنال با تنها 3 میلیون پوند!

پایگاه خبری فوتبالی – داوید رایا قرار است با انتقالی قرضی به همراه بندی برای دائمی کردن آن، از برنتفورد به آرسنال برود.

به نقل از فوتبالی، این دروازه بان اسپانیایی به عنوان یک هدف غافلگیر کننده برای آرسنال در هفته پیش ظهور کرد و میکل آرتتا نیز تمام تلاشش را کرد تا این انتقال پیش از شروع فصل جدید لیگ جزیره تکمیل شود. روز سه شنبه، خبری منتشر شد که ادعا می‌کرد دو تیم آرسنال و برنتفورد بر سر مبلغ 30 میلیون پوند برای این دروازه بان که یک سال دیگر با برنتفورد قرارداد دارد، به توافق رسیده اند و با توجه به انتقال مت ترنر، دروازه بان دوم آرسنال، به نظر می‌رسید انتقال رایا به ورزشگاه امارات حتمی باشد.

حالا به نقل از اتلتیک، این دروازه بان 27 ساله تنها در ازای 3 میلیون پوند از این سر لندن به آن سر سفر خواهد کرد. این قرارداد شامل یک بند خرید اختیاری می‌شود که 27 میلیون پوند ارزش دارد و این به این معناست که رایا ممکن است زمان خیلی زیادی را در ورزشگاه امارات سپری نکند.

زنبورها پیش از تایید این انتقال، قرارداد رایا را برای یکسال دیگر تمدید می‌کنند تا از خروج رایگان رایا در تابستان آینده جلوگیری کنند؛ رایا پنجشنبه تست‌های پزشکی آرسنال را پشت سر خواهد گذاشت.

تیم‌های بایرن مونیخ و تاتنهام نیز به این دروازه بان اسپانیایی، علاقه مند بودند اما خود او خواهان پیوستن به جمع توپچی‌ها بود.

2102