رسمی؛ هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست

رسمی؛ هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک کسیه، هافبک ساحل عاجی بارسلونا به طور رسمی راهی الاهلی عربستان شد تا او هم به جمع بازیکنانی بپیوندد که در این تابستان از فوتبال اروپا راهی رقابت های فوتبال عربستان شده اند.

به گزارش فوتبالی، فرانک کسیه که در تابستان 2022 از میلان به بارسلونا آمده بود، اکنون پس از یک فصل حضور در جمع آبی و اناری پوشان این تیم را به مقصد الاهلی عربستان ترک کرد. البته فرانک کسیه دوست داشت همچنان در بارسلونا بماند اما مدیران بارسا او را به فروش رسانند و این بازیکن با ناراحتی و دلخوری از مدیران بارسلونا راهی الاهلی عربستان شد.

فرانک کسیه یک قرارداد سه ساله با باشگاه الاهلی عربستان بسته است و قرار است که تا سال 2026 در این باشگاه حضور داشته باشد.

بارسلونا از فروش فرانک کسیه مبلغ 12.5 میلیون یورو را به دست آورده است. در حقیقت آبی و اناری ها با این قیمت او را به فروش رسانده اند. بارسلونا در این روز ها به دنبال کسب درآمد است تا بتواند خرید های جدید خود را ثبت کند و فروش فرانک کسیه هم در همین راستا انجام شده است. الاهلی عربستان در این تابستان علاوه بر کسیه بازیکنان دیگری مثل فیرمینو و ادوارد مندی را هم به خدمت گرفته است.

1471