شماره 4 جدید پرسپولیس؛ متخصص گل‌های غیر منتظره

شماره 4 جدید پرسپولیس؛ متخصص گل‌های غیر منتظره

پایگاه خبری فوتبالی – اولین گل پرسپولیس در فصل جدید را کسی زد که کمتر کسی پیش‌بینی گلزنی‌اش را می‌کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران پرسپولیس برای دیدن گل اول تیم‌شان در لیگ بیست و سوم 38 دقیقه انتظار کشیدند. در دقیقه 38 بازی پرسپولیس و آلومینیوم و روی پاس زیبای سروش رفیعی بود که علی نعمتی موفق شد توپ را از بالای سر احمد گوهری عبور بدهد و دروازه آلومینیوم را باز کند. 

نعمتی در حالی گل زد که کسی فکر نمی‌کرد او اولین گل پرسپولیس را در لیگ بیست و سوم بزند. احتمالا هواداران پرسپولی منتظر بودند تا شهاب زاهدی یا مهدی ترابی این گل را بزنند. اما واقعیت این است که نعمتی متخصص گل‌های غیر منتظره است.

او دو فصل قبل، در دربی برگشت موفق شد روی ارسال رامین رضاییان با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند. هر چند این گل در نیمه دوم توسط رودی ژستد تلافی شد و آن مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

در مسابقه حساس نساجی و پرسپولیس در هفته پایانی فصل گذشته هم نعمتی موفق شد گل اول تیمش را بزند. در آن بازی فشار زیادی روی پرسپولیس وجود داشت. چون باید زودتر گل می‌زد تا استرس تیم بیشتر نشود. نعمتی هم موفق شد در دقیقه دو، دروازه نساجی را باز کند و فشار را از روی تیمش بردارد. اتفاقی که باعث شد پرسپولیس با خیال راحت‌تری بازی کند و 3 گل دیگر هم بزند.

امروز هم او یک گل غیر منتنظره دیگر زد تا یک بار دیگر این تخصص خودش را نشان بدهد. البته اگر نعمتی بخواهد به این روندش ادامه بدهد، گل‌هایش عادی می‌شود و دیگر نمی‌شود به او لقب «متخصص گل‌های غیر منتظره» داد.

1359