حذف پوستر امباپه در پارک دو پرنس

حذف پوستر امباپه در پارک دو پرنس

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی آتش جنگ میان خودش و کیلیان امباپه را شعله ور تر از همیشه کرد و حالا پوستر این بازیکن را از ورزشگاه پارک دو پرنس حذف کرده است. 

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه بعد از اینکه قراردادش را با پاریسن ژرمن تمدید نکرد، خشم ناصر الخلیفی و دیگر هواداران پی اس جی را برانگیخت. قرارداد فعلی او در سال 2024 به پایان می رسد و الخلیفی می خواهد از خروج فوق ستاره فرانسوی تیمش پولی به دست بیاورد، نه اینکه ببیند او به صورت رایگان راهی رئال مادرید می شود. او بارها به امباپه اخطار داده که در صورت تمدید نکردن، مجبور به سکو نشین کردن اوست و حتی تگ قیمتی امباپه را نیز مشخص کرده و می خواهد برای فروش او، 250 میلیون یورو به جیب بزند. 

به نقل از سایت گل، الخلیفی برای تحریک امباپه، نام او را از لیست اردوی پیش فصل پاریسن ژرمن خط زد و حالا پوسترهای امباپه را از ورزشگاه پارک دو پرنس حذف کرده است و همچنین دیگر لباس کیلیان امباپه در پی اس جی به فروش نمی رسد. 

کیلیان امباپه در حال حاضر به تیم دوم پی اس جی تبعید شده و باید دید که این ماجرا تا چه زمانی ادامه خواهد یافت و آیا قهرمان جام جهانی به رئال مادرید خواهد رفت.

4416