گل‌گهر سه - فولاد صفر/ نوبرانه گل گهر با سرمربی خارجی/ منصوریان ترک عادت نکرد

گل‌گهر سه - فولاد صفر/ نوبرانه گل گهر با سرمربی خارجی/ منصوریان ترک عادت نکرد

مشاهده خلاصه بازی

هفته اول لیگ برتر

چهارشنبه 18 مرداد

گل گهر - فولاد ساعت 19:30

ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

ترکیب گل‌گهر:

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق پور، علیرضا علیزاده، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، علی اصغر عاشوری، علیرضا کوشکی، مهدی ممی‌زاده، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده روح، اریک باگناما

ترکیب فولاد:

شهاب گردان، شاهین توکلی، جفرسون باهیا، محمد علی‌نژاد، سینا شاه عباسی، سینا مریدی، محمد آبشک، لوکاس کاندیدو، ساسان انصاری، سعید واسعی، محمد عباس زاده

کارت زرد:

علیرضا علیزاده (67) گل گهر

شاهین توکلی (88) - شهاب گردان (88) فولاد

کارت قرمز:

شرح گل:

گل گهر یک - صفر فولاد (دقیقه 21:احمد زنده روح) : نفوذ تماشایی علیرضا کوشکی پس از به هم ریختن خط دفاع فولاد با برخورد به سینا مریدی همراه شد تا داور اعلام پنالتی کند. احمدرضا زنده‌روح هافبک گل‌گهر پشت توپ ایستاد و موفق شد تا برخلاف حرکت گردان توپ را به تور گل‌گهر برساند. 

گل گهر دو - صفر فولاد : ( دقیقه 45+3: نوید عاشوری): در دقایق پانانی نیمه نخست نوید عاشوری بود که موفق شد پاس زیبای مهران گلزاری را در حالت تک به تک به گل دوم تیمش تبدیل کند.  

گل گهر سه - صفر فولاد : ( دقیقه 78: علیرضا علیزاده): ضربه آزاد ابوالفضل رزاق‌پور در محوطه جریمه با ضربه سر علیرضا علیزاده همراه شد و این ضربه زیبا به سومین گل تیم سیرجانی دور از دستان شهاب گردان تبدیل شد.

نیمه اول:

دقیقه ۲۰: حرکت زیبای علیرضا کوشکی بازیکن فصل قبل فولاد با دریبل چند بازیکن فولاد و در پایان برخورد با سینا مریدی باعث شد تا کوپال ناظمی نقطه پنالتی را اعلام کند. او در برابر تیم سابقش کوه انگیزه بود.

دقیقه ۲۶: حرکت زیبای هافبک فولاد از سمت چپ و پاس وی درون محوطه جریمه به ساسان انصاری رسید که ضربه او‌ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۳: توپ ربایی سعید واسعی و ضربه او به دو تیرک برخورد کرد و در ادامه ساسان انصاری نتوانست در حالت تک به تک گل زنده روح را جبران کند و ضربه او را اخباری به زیبایی مهار کرد. 

نیمه دوم:

دقیقه ۴۸: همکاری زیبای ساسان انصاری و محمد عباس زاده با ضربه مهاجم مازندرانی فولاد همراه شد که در ادامه اخباری با یک سیو فوق العاده توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۴: شوت رزاق‌پور از درون‌ محوطه جریمه را شهاب گردان در دو‌مرحله مال خود کرد.

دقیقه ۶۸: شوت از راه دور محمد عباس زاده با اختلاف بسیار از کنار دروازه محمدرضا اخباری به بیرون رفت.

دقیقه ۷۲: سانتر محمد آبشک از سمت راست با ضربه سر ساسان انصاری همراه شد که توسط مهران گلزاری از نزدیک دروازه گل‌گهر دور شد .

دقیقه ۸۱:  ضربه آزاد علیرضا باویه هافبک فولاد، با اختلاف بسیار زیاد از دروازه گل‌گهر آسمان را شکافت.

دقیقه 84: حرکت زیبای سعید سحرخیزان و‌ پاس او به نوید عاشوری رسید تا این بازیکن در موقعیت عالی قرار بگیرد اما تکل مدافع فولاد باعث شد موقعیت از دست برود و البته گل‌گهری‌ها معتقد بودند باید داور مسابقه برای آن‌ها یک پنالتی دیگر اعلام می‌کرده است.حرکت زیبای سعید سحرخیزان و‌ پاس او به نوید عاشوری رسید تا این بازیکن در موقعیت عالی قرار بگیرد اما تکل مدافع فولاد باعث شد موقعیت از دست برود و البته گل‌گهری‌ها معتقد بودند باید داور مسابقه برای آن‌ها یک پنالتی دیگر اعلام می‌کرده است.حرکت زیبای سعید سحرخیزان و‌ پاس او به نوید عاشوری رسید تا این بازیکن در موقعیت عالی قرار بگیرد اما تکل مدافع فولاد باعث شد موقعیت از دست برود و البته گل‌گهری‌ها معتقد بودند باید داور مسابقه برای آن‌ها یک پنالتی دیگر اعلام می‌کرده است.

دقیقه ۸۶؛ شوت سرکش محمد آبشک با واکنش زیبای محمدرضا اخباری جواب داده شد.

دقیقه ۹۰+۸: کرنر از سمت راستی فولادی‌ها پس از برخورد به چند بازیکن در شش قدم به سعید واسعی رسید اما ضربه این بازیکن را محمدرضا اخباری با واکنشی فوق‌العاده به کرنر فرستاد.

2636