ترکیب النصر مقابل الشرطه عراق با حضور رونالدو و مانه

ترکیب النصر مقابل الشرطه عراق با حضور رونالدو و مانه

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی از رقابت های جام باشگاه های عرب قرار است النصر عربستان و الشرطه عراق در ورزشگاه سلطان بن عبدالعزیز به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقی رخ خواهد داد و در نهایت اوضاع برای یاران کریستیانو رونالدو به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در بازی های اخیر النصر عربستان در رقابت های جام باشگاه های عرب عملکرد خوبی داشته است و با زدن سه گل تا این جای کار آقای گل این دوره از رقابت ها است. ستاره پرتغالی اکنون به دنبال درخشش مقابل تیم عراقی است و می خواهد یک بار دیگر خودی نشان بدهد.

سادیو مانه که به تازگی از بایرن مونیخ به النصر عربستان پیوسته است در این بازی در خط حمله تیم عربستانی قرار گرفته است و فیکس شده است. این بازیکن زوج کریستیانو رونالدو در این دیدار خواهد بود.

مارسلو بروزوویچ دیگر خرید مهم تابستانی النصر عربستان هم در این بازی توسط لوییس کاسترو به طور فیکس درون ترکیب النصری ها قرار گرفته است.

النصر عربستان به دنبال قهرمانی در این تورنمنت است و با داشتن رونالدو مدعی قهرمانی به حساب می آید.

ترکیب النصر مقابل الشرطه عراق : العقیدی، سلطان الغنام، لاجامی، مادو، تلس، الخیبری، بروزوویچ، فوفانا، تالیسکا، مانه، رونالدو.

1471