تهدید جدی خط هافبک تراکتور/ غافل شدن برابر با نیمکت‌نشینی!

تهدید جدی خط هافبک تراکتور/ غافل شدن برابر با نیمکت‌نشینی!

پایکاه خبری فوتبالی - شاید بتوان خط هافبک تراکتور را نقطه قوت این تیم در طول فصل جاری نام نهاد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور امسال با خریدهای پر سر و صدا و گران تقویت شده و امید زیادی به گذراندن فصلی موفقیت‌آمیز دارد.

تی‌تی‌ها باوجود اینکه بازیکنان زیادی در پست‌های مختلف جذب کرده‌اند، اما به نظر خط هافبک این تیم قوی‌ترین قسمت و نقطه قوت آن‌ها باشد. جایی که سه خارجی نامدار تراکتور یعنی صفا هادی، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین از فصل قبل حضور دارند و سیامک نعمتی و سیدمهدی حسینی هم امسال جذب شده‌اند.

با اینکه صفا هادی تقریبا تنها هافبک دفاعی تراکتور است ولی سیدمهدی حسینی می‌تواند آلترناتیوی جدی برای وی باشد. حسینی فصل گذشته چند باری برای مس رفسنجان در این پست بازی کرده و از قضا آمار بسیار خوبی از هم خود بر جای گذاشته است. البته هافبک قمی که این روزها بسیار مورد توجه پاکو خمز قرار دارد، توانایی بازی در پست ریکی و گوستاوو را هم دارد و سرمربی اسپانیایی از وی در هر سه پست هافبک استفاده کرده تا خرید جدید خود را به بهترین نحو ارزیابی کند.

همچنین سیامک نعمتی دیگر خرید نامدار تراکتور هم بیشتر برای بازی در پست هافبک در نظر گرفته شده و در بازی مس رفسنجان هم در این قسمت از زمین به میدان رفت. بازیکنی که در پرسپولیس هم سابقه بازی در این پست را داراست و حالا خمز وی را برای تقویت این قسمت از تیم خود برگزیده است.

با حضور بازیکنانی چون نعمتی و حسینی، اصلا نمی‌توان تضمین کرد که سه هافبک سرشناس خارجی تراکتور در همه بازی‌ها در ترکیب اصلی تیمشان قرار گیرند و با این نفرات و دست باز پاکو، هر اشتباه می‌تواند منجر به نیمکت نشینی شود. موضوعی که برای پاکو خمز دردسر شیرینی در طول فصل خواهد بود.

1997