توافق منچستر یونایتد و وستهم برای انتقال هری مگوایر

توافق منچستر یونایتد و وستهم برای انتقال هری مگوایر

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر یونایتد برای فروش هری مگوایر به وستهم در ازای 30 میلیون پوند، با این تیم به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن انگلیسی اخیرا از سمت خود به عنوان کاپیتان باشگاه منچستر یونایتد غزل شد و بازوبند کاپیتانی او به برونو فرناندز تحویل داده شد. وستهم روز دوشنبه، پیشنهادی 30 میلیون پوندی را برای مگوایر، که آینده ای نامشخص در اولدترافورد دارد را به منچستر یونایتد ارائه داد، اما این پیشنهاد توسط یونایتد رد شد. 

بخشی از دلیل رد شدن این پیشنهاد توسط یونایتد، این بوده است که منچستر یونایتد اعتقاد داشته وستهم نمی‌تواند حقوق درخواستی مگوایر را برآورده کند؛ اما پس از اینکه چکش‌ها در روز چهارشنبه به اطلاع یونایتد رساندند که آماده اند پیشنهاد خود به این بازیکن انگلیسی را بهبود ببخشند، هر دو باشگاه به توافق دست یافته اند.

هرچند مگوایر 100 درصد به خروج از منچستر یونایتد در این تابستان راضی نبوده است اما مشکلی برای انتقال ندارد و به نظر می‌رسد که پیشنهاد وستهم را خواهد پذیرفت.

اگر انتقال مگوایر به لندن استادیوم تکمیل شود، منچستر یونایتد ضرری 50 میلیون پوندی را متحمل می‌شود که مربوط به انتقال این بازیکن 30 ساله در سال 2019 از لستر می‌‍‌شود، انتقالی که او را در آن زمان به گران‌ترین مدافع دنیای فوتبال تبدیل کرد اما هیچگاه این انتقال نتوانست انتظارات طرفداران شیاطین سرخ را برآورده کند و دو طرف دوران پیچیده ای را پشت سرگذاشتند.

2102