تصویر خندان جدید امباپه در تمرین پی‌اس‌جی؛ پیشنهاد جدید الخلیفی را رد کرد

تصویر خندان جدید امباپه در تمرین پی‌اس‌جی؛ پیشنهاد جدید الخلیفی را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله سه هفته تا اتمام نقل و انتقالات تابستانی همچنان ماجرای کیلیان امباپه یکی از داغ ترین سوژه های خبری به شمار برود.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که در 24 ساعت اخیر، لوئیز کمپوس مشاور ورزشی پی اس جی به نمایندگی از الخلیفی با وکلای امباپه ملاقات کرده و پیشنهاد جدید را به دستشان رسانده است : تمدید قرارداد یک ساله با بند آزادسازی 200 میلیونی در سال 2024. گزارشات اما حاکی از آن است که امباپه این پیشنهاد را هم رد کرده است و به صورت قاطعانه اعلام کرده است که هدفش ماندن در پی اس جی و جدایی رایگان در سال 2024 است.

از سویی دیگر امباپه برای این که همچنان روی اعصاب الخلیفی راه برود، تصویر دیگری از خودش در کنار واینالدوم و سایر مازادهای پی اس جی تمرین کرده است. در حال حاضر مازادهای پی اس جی در شیفت صبح تمرین می کنند و سایر بازیکنان هم در شیفت عصر. در حقیقت کیلیان با انتشار تصویر خندان خود سعی می کند که نشان بدهد که اصلا از شرایطش ناراضی نیست و این گونه می خواهد مدیر پی اس جی را عصبانی کند. الخلیفی، امباپه را تهدید کرده که در صورت عدم جدایی در این تابستان در کل فصل آینده سکونشین می شود که با توجه به در پیش بودن یورو و المپیک، کیلیان به هیچ وجه دوست ندارد که چنین اتفاقی برایش رخ بدهد.

4125