عکس؛ چهره خندان رونالدو و مانه در کنار هم در تمرینات النصر

عکس؛ چهره خندان رونالدو و مانه در کنار هم در تمرینات النصر

پایگاه خبری فوتبالی - تیم النصر عربستان آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از رویارویی با تیم الشرطه عراق در رقابت های جام باشگاه های عرب برگزار کرد و باید دید که عملکرد شاگردان لوییس کاسترو مقابل تیم عراقی به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو تاکنون در رقابت های جام باشگاه های عرب سه گل به ثمر رسانده است و به همراه کریم بنزما در صدر جدول گلزنان این تورنمنت قرار گرفته است. البته کریم بنزما به همراه الاتحاد عربستان از این رقابت ها حذف شده اند و رونالدو این شانس را دارد که به تنهایی آقای گل این مسابقات شود.

فردا از ساعت 18:30 به وقت ایران قرار است النصر عربستان و الشرطه عراق در رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف هم بروند و باید دید که عملکرد رونالدو و ستاره جدید النصری ها یعنی سادیو مانه به چه شکل خواهد بود.

مانه به تازگی از بایرن مونیخ به النصر عربستان پیوسته است و با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شده است. او خیلی زود در این تیم جا افتاده است و با کریستیانو رونالدو صمیمی شده است. در تمرین امروز النصر می بینیم که رونالدو و مانه در کنار هم در حال بگو و بخند هستند و روحیه خوبی دارند.

النصر در صورت پیروزی مقابل الشرطه عراق راهی فینال رقابت های جام باشگاه های عرب می شود.

1471