مالک جنجالی، در لیگ یک سرمربی شد!

مالک جنجالی، در لیگ یک سرمربی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- مالک سابق باشگاه شهرخودرو در فصل جدید، مربیگری را تجربه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جالب‌ترین خبرهای امروز را فرهاد حمیداوی به خود اختصاص داد. حمیداوی که فوتبالی‌ها او را از زمان حضورش در مشهد به عنوان مالک باشگاه شهرخودرو می‌شناسند، بالاخره به چیزی رسید که سالها قبل به نزدیکانش گفته بود. اینکه دوست دارد مربیگری در فوتبال را هم تجربه کند.

داستان از این قرار است که حمیداوی به عنوان سرمربی جدید تیم خوشه طلایی ساوه انتخاب شده و می‌خواهد در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک در قامت مربی خود را به چالش بکشد.

حمیداوی که به عنوان مالک باشگاه شهرخودرو روزهای تلخ و شیرینی را با این تیم تجربه کرد – از آسیایی شدن گرفته تا اختلاف شدید این باشگاه با هیات فوتبال خراسان رضوی که نتیجه‌اش سقوط شهر خودرو بود – بعد از مدتها دوری از فوتبال، سال گذشته به عنوان مدیر فنی در کنار شمس آذر، توانست با این تیم به لیگ برتر صعود کند.

حالا با صعود شمس آذر به لیگ برتر، او همچنان قصد دارد در لیگ یک به کارش ادامه دهد و این بار نقش اول نیمکت یک تیم را ایفا کند. 

خوشه طلایی فصل پیش کارش را با 35 امتیاز از 32 بازی در رده دوازدهم جدول 17 تیمی لیگ یک به پایان رساند و حالا باید دید با هدایت فرهاد حمیداوی چه نتایجی به دست خواهد آورد.

6442