پاسخ منفی مهاجم سابق رئال مادرید به پیشنهاد عربستانی‌ها

پاسخ منفی مهاجم سابق رئال مادرید به پیشنهاد عربستانی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - ماریانو دیاز مهاجم دومینیکنی - اسپانیایی سابق رئال مادرید پیشنهادهای از جانب عربستانی ها دریافت کرده اما این پیشنهاد را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، آس گزارش داده است که مهاجم سابق رئال مادرید که با اتمام قراردادش با این تیم در حال حاضر بدون تیم است، دو پیشنهاد از باشگاه های عربستانی دریافت کرده اما با توجه به این که خواسته های مالی او برآورده نشده، این پیشنهادها را رد کرده است. 

یکی از پیشنهادها با مبلغ هشت میلیون یورو برای دو فصل بوده است که از دستمزد این بازیکن در دوران حضورش در رئال کمتر بوده است. پیشنهاد دوم با مبلغ دوازده میلیون یورو بوده اما کمیسیون ها و پاداش انتقال هم در این مبلغ لحاظ شده است. این بازیکن به هر دو پیشنهاد پاسخ منفی داده است. البته این پیشنهادها از جانب باشگاه های کوچک تر عربستان بوده چرا که باشگاه های بزرگ به دنبال ستارگان موفق تری هستند. 

ماریانو امیدوار است که در هفته های آینده، پیشنهاد مالی بهتری به دستش برسد. او انتظار دریافت سالانه 6 میلیون یورو دستمزد به علاوه پاداش انتقال را دارد و تصور می کند که در هفته های آینده چنین پیشنهادی را دریافت خواهد کرد. او در سالهای اخیر  اغلب در رئال مادرید نیمکت نشین بوده است.

4125