واکنش سویا به احتمال جذب اسطوره رئال مادرید

واکنش سویا به احتمال جذب اسطوره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس اسطوره رئال مادرید پس از دو فصل حضور در پی اس جی، خیلی دوست داشت که برای پایان فوتبالش به سویا برگردد اما به نظر می رسد که تیم زادگاهش تمایلی به جذب او ندارد.

به گزارش فوتبالی، راموس در این تابستان پیشنهادهایی از عربستان و آمریکا داشته اما همچنان منتظر سویا است تا به این تیم ملحق شود اما ویکتور اورتا مدیر ورزشی سویا هر گونه احتمالی در مورد خرید این بازین را تکذیب کرد. 

اورتا در مورد احتمال انتقال راموس به سویا گفت :" در مدل کنونی ترکیب ما به هیچ وجه احتمال چنین انتقالی وجود ندارد. شش مدافع میانی داریم. مدل ما این است که روی بازیکنان جوان سرمایه گذاری کنیم. در حال حاضر هیچ احتمالی وجود ندارد که سرجیو راموس در سویا بازی کند. ما مدلی را انتخاب کرده ایم که می خواهیم به آن ادامه بدهیم. توانستیم که ترکیب خوبی را تشکیل بدهیم و به دنبال خرید دیگری در پست مدافع میانی نیستیم."

راموس حالا در سن 37 سالگی باید به مقصدی به جز سویا فکر کند که یکی از جدی ترین گزینه هایش می تواند لیگ آمریکا باشد چرا که اینتر میامی با حضور مسی و بوسکتس به خرید این بازیکن علاقمند است و از جذب این مدافع استقبال کرده است.

41254