رونمایی رسمی بارسلونا از پدیده آلمانی

رونمایی رسمی بارسلونا از پدیده آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا رسما خرید نواه دارویچ پدیده آلمانی را از باشگاه فرایبورگ تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، این هافبک در سال 2006 متولد شده است که بارسلونا تصمیم گرفت تا برای خرید وی سه میلیون یورو بپردازد که با احتساب پاداش ها این مبلغ ممکن است به پنج میلیو نیورو برسد. کاتالان ها بدین ترتیب به تقویت تیم رزروهای خود ادامه خواهند داد. دارویچ مورد توجه تیم های انگلیسی و پی اس جی نیز قرار داشت اما در نهایت این بارسلونا بود که توانست خرید این جواهر را نهایی کند. این بازیکن با درخشش در یوروی زیر 17 سال و کسب عنوان قهرمانی در این بازیها، نام خود را مورد توجه رسانه ها قرار داده بود. 

بارسلونا که پیش از این خرید میشال زوک را برای تیم اکادمی خود اعلام کرده بود، در این تابستان توانسته میکائیل فنی، مدافع میانی 19 ساله سنگالی را هم برای تیم رزوهایش به خدمت بگیرد. بارسلونا در این تابستان در زمینه خرید بازیکنان در تیم بزرگسالان نتوانسته موفق ظاهر شود اما به نظر می رسد که به خوبی توانسته جواهرات آینده فوتبال اروپا را به آکادمی خود اضافه کند. 

نوآه دارویچ به عنوان هافبکی چپ پا که تکنیک و قدرت بدنی خوبی دارد و 184 سانتی متر هم قد دارد، حالا تلاش خواهد کرد تا خود را در بارسا اتلتیک ثابت کند که در صورت درخشش در این تیم قطعا ژاوی از او در تیم بزرگسالان بهره خواهد برد.

4125