فوری/ ستاره موردنظر بایرن مونیخ در منچسترسیتی ماندنی شد

فوری/ ستاره موردنظر بایرن مونیخ در منچسترسیتی ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کایل واکر مدافع انگلیسی در نهایت تصمیم خودش را گرفت و فصل آینده نیز لباس منچسترسیتی را بر تن خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ماه گذشته کایل واکر با بایرن مونیخ به توافقات شفاهی دست یافت و امیدوار بود که بتواند منچسترسیتی را به فروشش راضی کند. اما دو باشگاه نتوانستند بر سر مبلغ قرارداد به توافق برسند و حالا این مدافع سی و سه ساله نیز نظرش را عوض کرد. 

به نقل از The Athletic، حالا واکر در حال بررسی پیشنهاد دوم سیتیزن هاست که بیشتر از پیشنهاد بایرن مونیخ ارزش دارد. قهرمان لیگ برتر انگلیس همیشه امیدوار بود که بتواند مدافع سابق تاتنهام هاتسپر را حداقل برای 2 فصل دیگر در ترکیب خودش داشته باشد. حضور کایل واکر، عمق بیشتری به ترکیب سیتی می دهد. واکر در فصل گذشته 39 بار با پیراهن سیتی به میدان رفت. اگرچه سیتی برای پست دفاع راست، ریکو لوئیس نیز در اختیار دارد، اما آن ها می خواهد آیمریک لاپورت و ژائو کانسلو را نیز بفروشند. 

پپ گواردیولا در این تابستان دو بازیکن مهم، ایلکای گوندوغان و ریاض محرز را از دست داده و همچنان اخباری مبنی بر خروج برناردو سیلوا نیز به گوش می رسد. سیلوا پیشنهاداتی از پاریسن ژرمن، بارسلونا و باشگاه های عربستانی دارد. 

4416