مدافع گرانقیمتی که تاتنهام برای جلب رضایت هری کین خرید

مدافع گرانقیمتی که تاتنهام برای جلب رضایت هری کین خرید

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام خرید میکی فن ده فن مدافع ولفسبورگ را با مبلغ 50 میلیون یورو نهایی کرد تا سرمایه گذاری قابل توجهی را در این زمینه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام حدود یک ماه است که برای خرید فن ده فن مذاکره می کند و بالاخره این انتقال به نتیجه رسید. این بازیکن قراردادی شش ساله را به امضا رساند و در تیم لندنی شماره 37 را به تن خواهد کرد. 

فن ده فن در بازی دوستانه تاتنهام و شاختار دونتسک در روز یکشنبه در ورزشگاه حضور داشت و با هواداران تیم جدیدش عکس گرفت. ملی پوش تیم زیر 21 سال هلند، فصل گذشته 36 بازی در  ولفسبورگ داشت و به تیمش کمک کرد تا در رتبه هشتم بوندسلیگا قرار بگیرد. او در تابستان 2021 از تیم ولاندام در هلند راهی بوندسلیگا شده بود.

فن ده فن بدین ترتیب به پنجمین خردی تابستانی تاتنهام پس از گوگیللمو ویکاریو، جیمز مدیسون، مانور سولومون و اشلی فیلیپس تبدیل شد.  این بازیکن که 191 سانتی متر قد و شانه هایی پهن دارد، به عنوان بازیکنی هیکلی و تنوند راهی تاتنهام شد. او فصل گذشته به پنجمین مدافع سریع بوندسلیگا تبدیل شده بود. 

در هر صورت به نظر می رسد که این مدافع قرار است که به تاتنهام کمک کند تا در فصل آینده نتایج بهتری کسب کند. تاتنهامی ها همچنان در تلاش هستند تا هری کین، ستاره خود را به تمدید قرارداد راضی کنند و به نظر می رسد که مدیران تیم انگلیسی می خواهند با خرید چنین بازیکن گرانقیمتی به کین بگویند که می خواهند تیمی قدرتمند را پیرامون او بسازند.

4125