تمایل آرسنال به جذب وینگر جوان بارسلونا

تمایل آرسنال به جذب وینگر جوان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بنابر گزارش های منابع اسپانیایی همچون اسپورت، آرسنال یک پیشنهاد وسوسه برانگیز برای جذب آنسو فاتی به بارسلونا ارائه داده است. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا اگرچه توانسته بازیکنانی مثل اوریل رومئو، ایلکای گوندوغان و اینیگو مارتینز را به خدمت بگیرد، اما در حقیقت، تمام این بازیکنان به صورت رایگان راهی بارسا شده اند و دست خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز برای خرج کردن بسیار بسته است. حالا آن ها در نظر دارند تا با فروش چند ستاره خود، اقدام به جذب بازیکنان مورد نظر خود بکنند. یکی از همین بازیکنان، آنسو فاتی است که چند باشگاه لیگ برتری خواهان به خدمت گیری این ستاره جوان اسپانیایی هستند. 

به نقل از اسپورت، چند هفته قبل ولورهمپتون پیشنهاد 25 میلیون پوندی برای جذب فاتی به لاپورتا ارسال کرد، اما در حالی که سران بارسا با این انتقال موافق بودند، فاتی این پیشنهاد را رد کرد. حالا آرسنال نیز تماس هایی با مدیران بارسا برای جذب فاتی داشته و حتی یک پیشنهاد جالب و قابل بررسی نیز ارسال کرده است، اما فاتی این پیشنهاد را نیز رد کرد. علیرغم علاقه تیم های انگلیسی، فاتی دوست دارد فوتبالش را در بارسلونا ادامه دهد و حداقل یک فصل دیگر با لباس کاتالان ها بازی کند.

4416